KRITIČNI BUKAKE

Uncategorized December 18th, 2008

Hej, men pa ni slab.

Predvsem se mi zdi odlično odigran. Res je, (kar sem večkrat poudaril) da je režiranega cca 20 min filma - ostalo je televizijska rutina (total, plan, kontraplan). Večkrat sem na snemanju celo imel tehniko, ki bi mi omogočala boljšo in razumljivejšo izraznost, vendar je nisem mogel uporabiti, ker enostavno ni bilo časa. Sicer pa dopuščam tudi možnost, da sem brez veze in da ne znam.

Film je odlično posnet (razen vložkov, ki smo jih snemali na HD kamero, ki niso dočakali končne obdelave).

Specialni efekti so res brez veze - sam sem jih videl šele en dan pred predpremiero, ker so bili zagonetno skriti mojim očem. Ker so bili podarjeni, jim pač ne bom gledal v zobe. Vsekakor je bila moja vizualna predstava uporabe le teh zelo drugačna.

Zvok je na žalost v klasični stereo tehniki, ki dejansko ne dopušča širine uporabe vseh zvočnih učinkov, ki jih takšen film potrebuje. Sama tehnika te omejuje s tem, da se pač odločaš dopustiti šumom, ki naj bi ustvarili atmosfero “pojesti” del dialoga. Mislim tudi, da je komponirana glasba enkratna (v kratkem jo bom objavil na tem blogu - da si jo lahko poslušate brez “nepotrebne” filmske navlake).

Zdi se mi, da je osnovna ideja: iskanje ljubezni in hrepenenje po le tej kljub vsemu prišla do izraza, ne glede na “jecljav” in nekonsistenten režijski princip.

Vem, da smo kljub vsemu ustvarili pomemben izdelek, ki ni imel druge ambicije, kot da pove zgodbo.

Hvala vsem, ki ste pomagali soustvarjati ta film - upam, da vam ni žal, da niste ostali doma na kavču in nato le kritizirali :-).

Evo - toliko od mene.

Vinci Vogue Anžlovar

P.S.

Ob 20:15 je bila gledanost filma 9 odstotna - to je cca 190.000 gledalcev. Vsake pol ure je gledanost padla za cca 1 odstotek in na koncu (21:45h) pristala na 6,4% (cca 135.111 gledalcev).

To za takšen tip filma sploh ni malo. Če je bil všeč ali deloma všeč vsaj polovici teh, ki so ostali do konca sem zadovoljen.

http://iztokgartner.blog.siol.net/2008/12/17/recenzije-vampir-z-gorjancev/

http://pris.blog.siol.net/2008/12/17/slovenski-krvosesi/

http://filmoljub.blogspot.com/2008/12/vampir-z-gorjancev-2008.html

 


80 Responses to “KRITIČNI BUKAKE”

  1. oomoo Says:

    Tazadnji stavek je popolnoma brez potrebe.

  2. Pris Says:

    Vidiš, očitno imata avtor filma in gledalec čisto drugačne predstave o tem, kaj je dobra igra. Izstopali so nekateri stranski liki, glavna igralca (Cavazza + Šraj) pa sta bila podpovprečna in brez potrebne kemije za ljubezensko zgodbo takšnih razsežnosti. Kot sem že večkrat omenil je problem tudi v dialektih, saj sem imel občutek, da je filma naslov Vampir iz Ljubljane ali Vampir iz gledališča. Če bi bile navedene stvari bolje popedenane, potem bi se filmu osdpustila marsikatera tehnična pomanjkljivost.

    Na živce mi gredo tudi izgovori o težkih pogojih. Vedel si, kakšen je proračun filma in časovni termin glede na razpoložljivost ljudi in sredstev. Če si res imel ambicije zgolj “povedati zgodbo”, potem bi po moje moral film prilagoditi tem težkim pogojem, ne pa narediti pol-izdelek in se kasneje izgovarjati.

    “Zdaj pa si mi ga lahko zdrkate v obraz vsi, ki veste, kako v teh pogojih napraviti boljši izdelek.”

    Osebno bi v teh pogojih poskusil narediti drugačen izdelek, tak pač, ki bi ustrezal pogojem dela, ne pa skušal siliti v nekaj, čemur nisem dorasel.

  3. filmoljub Says:

    Dragi Vins, čeprav se ne poznava, te izjemno spoštujem ne samo kot filmskega ustvarjalca in kulturnega akterja, temveč tudi kot osebnost z visoko umetniško in etično integriteto. Tvoj blog in kolumne so nekaj najbolj zanimivega, kar sem kdaj bral v blogosferi. Ampak ta film je vseeno za kurac. In ne, pojma nimam, kako v teh pogojih napraviti boljšega. Nemara je to res nemogoče. Zdi se mi pa, da bi se dalo vsaj določene tehnikalije in predvsem scenarij nekoliko bolj dodelati. But that’s just me in to mnenje ne pomeni ničesar.

  4. admin Says:

    Ahh - Pris, saj te ne bi hotel legitimirat, ampak vseeno: nikoli me ni zanimal konformizem in so mi nemogoči cilji ljubši, kot prilagoditve. Seveda obstajajo razlike med dobro-slabo in všečno-nevšečno. Po tvoji logiki bi od osmih tekačev petim, ki tečejo na 100m z ovirami in se ne uvrstijo na stopničke predlagal, naj si izberejo krajšo progo in manj ovir? Naredil sem 4 celovečerne filme, v katerih je nekaj akcije, nekaj smeha, nekaj romantike in nekaj pustolovstva in vsi 4je so stali skupaj toliko, kot en normalen slovenski film financiran s filmskega sklada. Praviš naj si zastavim nižje cilje?

  5. Pris Says:

    Po tvoji logiki pa bi lahko npr. jaz s kamero na svojem telefonu posnel Vampirja z Gorjancev in nato vse kritike pozval, naj v teh pogojih napravijo boljši izdelek.

    Glede na visoko zastavljene cilje filma Vampir z Gorjancev bi definitivno potreboval višji proračun in osebno ne dvomim, da bi v idealnih pogojih ti s svojim znanjem posnel izvrsten film. Ne razumem pa, zakaj ti je ljubše posneti polizdelek, ki pade nekje vmes med zastavljenimi cilji, namesto da bi vizijo prilagodil proračunu in času, ki ga imaš na razpolago. To niti ni konformizem v klasičnem smislu. No, ampak dokler snemaš za tuj denar, ti je najbrž vseeno.

    In še nekaj, noben izgovor o manjku denarja ne opraviči slabe igre in problemov z dialekti. Meni je to pokvarilo atmosfero filma, ne pa tehnične pomanjkljivosti, pri katerih mi ni problem zamižati na eno oko.

  6. Domen Says:

    Mi lahko samo razložiš, zakaj se je bilo potrebno siliti z dolenjskim naglasom, če ga igralec ne obvlada? Samo to me zanima, ker to res ni odvisno od denarja, produkcijskih okoliščin in ostalega?

  7. admin Says:

    Domen, a mi lahko razlošiš, zakaj je Doktor Živago posnet v angleščini? Sploh pa se mi zdi to neuna pripomba, ker je Grega Luštek dolenjc in sploh ni igral z naglasom, ampak po svoje. Zdaj pa tenkoušesni strokovnjaki pametujejo…

  8. Jaz nisem Inti Šraj Says:

    Film je katastrofa, žal.

  9. Vata Says:

    Od filma sem precej pričakovala. Vincija spoštujem in po blogu sodeč sem se čutila blizu njegovim doživljanjem. Kar pa ne morem reči za film. Nisem brala knjige..najbrž bi jo morala, saj mi je film bil nerazumljiv. Verjamem, da so stvari bile tudi namerno mistične, a zame je bilo tega preveč. Sta se lika postarala, ali ne? Tudi neke poante nisem zasledila, morda sem preneumna. Uvodnega govorjenja nisem razločila in tudi marsikateri stavek mi je med filmov ušel. Sem mar naglušna? Motile so me tudi računalniške animacije, pa dobro, če bi bila zgodba dobra bi tudi to šlo. Najbolj všeč mi je bil monolog o oblasti, igra Novaka in Žnidaršiča = najboljši lik. Gospodič Pigac ima res super obraz za vampirja, vendar je tiste tri stavke res porazno povedal (ne mislim dialekta). Kako, da to ni zmotilo režiserja že med snemanjem. Mar bi mu kdo pokazal kako naj pove. Zelo všeč pa so mi bili nekateri prizori, osvetlitve hiš in podobno. Veliko sreče v prihodnje, na kritike pa se pravi umetniki tako ne ozirajo.

  10. Marija Says:

    Blogerji filmu, vsaj v igralskem smislu, niso naredili usluge. Scena pa je bila dobra in dober je bil namen! Pa statisti tudi.

  11. Domen Says:

    Briga me za Živaga, jaz te sprašujem za tvoj film. In če je Luštek res Dolenjec, potem ga je lahko dvakrat bolj sram. Tisti “kazarček” se zatakne v ušesih za več dni.

  12. admin Says:

    Pris - hecno da ti je ime kot veliki ljubezni robota iz mojega najljubšega filma - kot konformizem mislim vdanost v to, da nikoli ne bo bolje. Če bi se jaz vdal v to tudi mojim naslednikom ne bi bilo bolje. Mogoče cilje naj dosegajo tisti, ki si mogoče cilje postavljajo. Ja - lahko vzameš mobitel in posnameš z njim film - in degradiraš standard. Lahko poneumiš pravljice zato, da jih otrokom poveš v eni minuti, ker ni časa. Lahko sporočiš vsem, da je škoda časa, da bi dojemal polnost, ker je praktičnost cenejša - vse to lahko narediš. In zaboga Pris, če nečesa ne razumeš reci: NI MI VŠEČ! - s težavo te prenašam, ko navajaš analogije z vampirskimi filmi in trdiš: TO NI DOBRO. OK - to je v glavnem to - več je že preveč. Če je jasno, je dobro - če ni, nisva sogovornika.

  13. Si. R. Says:

    Fajn je, če si lahko človek privošči (materialno, moralno in profesionalno) takšne eksperimentalne eskapade. Verjetno pa ni fajn, če si zbija kredibilnost.

    “Rispekt za trud” rečem samo luzerjem, zato tebi tega ne bom reku (no, pa tut pokroviteljski nimam kaj biti, in krav tudi nisva skupaj pasla), čeprav sem bil po ogledu filma (v ta namen sem televizor skor privlekel s podstrešja) kr mal žalostn … Zarad kvalitete seveda.

  14. Si. R. Says:

    PS: ker pa me tudi osebno zanimajo take stvari, sam delam na enem huge scenariju, bi me zanimalo, ali se da ob kakšni priliki sesti za mizo, malo pomodrovati in se ga magari nabutati s čajem ali viskijem?

  15. Marko Crnkovič Says:

    Vinci, čestitam za film. Preden povem kaj dokončnega, si ga moram še enkrat ogledat, ker sem včeraj vmes nekajkrat zakinkal - pa ne po tvoji krivdi. Ampak tak prvi, delni vtis je pozitiven.

    Je pa seveda neodpustljivo, da si si pustil uvaliti Anžeja Dežana za odjavno špico!

  16. S Says:

    POzdravljen!
    Moram reci, da je film ni bil nič kaj prida. Čisto na vseh aspektih je falilo. Vse je na pol. Najbolj pri montaži - tako da si težko sledil zgodbi, saj je bilo veliko nelogičnih kadrov (npr. ko on ugotovi da je vina še vedno isto, ko pade del cerkve na tla) - ko smo že pri tem, je blo že posneto na tak način da je Sebastjan stal 20 cm od skale, in se nikakor ne bi dalo naresti v postu neki da bi vsaj tolk zgledal, kot da je padla skala na tla, kaksen krater al pa kej podobnega).sploh pa se ne zgovarjal da nisi vidu efektov, ker si enega celo objavil!! kar poglej (ko se spremenijo face)..drugo kar je blo že komentirano, je bedna igra glavnih igralcev. sebastjan in inti ne pokažeta nikakržnih čustev, ki jih film tako poudarja. luštrek je pa totalno potenciran, da ga je že prav težko poslušat. edini kul model je jonas. Naslednja točka je kostumografija (kako lahko v sex sceni, k bi mogla bit popolna, njej sezuje škorn, in ima ona oblečen štumf, takega k mam jst za na superge??!!!, i n maska tudi ni bila ne vem kaj (vsaj z labelo bi jo lahko namazal, da ne bi mela brazd!)
    no tko.. morm rect, da je pa glasba bla kr kul, to je pa tut vse.. ne vem zakaj nisi dal monitrat komu drugemu, mislim, da bi lahko veliko bolj izpadlo..sicer pa nisem ekspert samo navaden gledalec, ki si je že stokrat obljubil, da ne bo več gledal slovenskih filmov a se vseeno vsakič znova zajebe….

  17. markopigac Says:

    Pri direktnem kritiziranju napak (pa tudi hvalnic) je dobro in pomembno, da je pod konstruktivno kritiko/hvalnico navedeno ime avtorja (brez vzdevkov in psevdonimov), da se ve s kom se debatira, da zadeva ne postane enosmerna ali otročje smrkava.

    Sam sem preletel kar nekaj komentarjev - predvsem blogerjev - kjer sem pri nekaterih posameznikih zasledil, da se prav tekmuje kdo bo čim bolj popljuval film. Tako me je nekdo poimenoval “mož od Leonore”, drugi ostri pametnjakoviči so videli recimo Ternovška (komentator filmoljub) v filmu. Pomembno je, da je pri kritiki potrebno najprej biti kritičen in dosleden pri sebi (če že navajaš - navajaj točno). Te kritike, me spominjajo na čase, ko smo kot otroci tekmovali čigav avto ima več na števcu..

    Mislim, da nekateri blogerski kolegi v komentarjih še vedno ne razumejo pojma “slovenski film”. Spet drugi so pričakovali nadaljevanje za moje pojme izjemnega “Intervjuja z vampirjem”, tretji že vnaprej slovenski film mečejo v koš popolnih bedarij, a se hkrati smejijo NMK-ju, si grizejo zobe na Strasti in glasujejo v Kmetiji, v tem trenutku pa iz torrentov pretakajo vse sezone “TV Dober dan”.

    Slišim, da je marsikoga zmotilo narečje - glede na to, da sem od vseh Dolenjcev v živo slišal govoriti le Janeza Janšo in Francija Keka niti ne vem kakšno je to njihovo pravo šentjernejsko narečje. Po drugi strani pa me prav zanima koliko gledalcev ve kje leži Šentjernej.. Lahko pa z gotovostjo pritrdim, da NAM gledalcem še vedno najbolj sede pogovorna ljubljanščina s katero nas tako ali tako posiljuje nacionalka in pop že ves čas. Me prav zanima koliko točna so narečja v hollywoodskih filmih in globoki dialogi enovrstičnic..

    Da je Vampir z Gorjancev najslabši slovenski film vseh časov (Iztok Gartner), se mi zdi malce preveč subjektivno ocenjeno, predvsem po tem, ko je Iztok sam prosil in upal, da se bo vsaj za sekundo pojavil v filmu v tej oz oni vlogi statista, pa je na koncu vse skupaj padlo v vodo. Domnevam, da pri drugih blogerskih “kritikih” ni bilo nič drugače. Sedaj so pač z nasmeškom do ušes, tisti drobec osmoljencev, pričakovali vsako napako posebej, da se lahko posmehujejo v brk drugim v filmu nastopajočim blogerjem.

    Moja subjektivna ocena je, da je film absolutno prelomnica in daje nove smernice slovenskemu filmu. Če ne druga v posebnih efektih.

    Zakaj sem to napisal? Ne da bi branil Vincija, temveč zato, ker ste ga eni dejansko gledali - čeprav vam ni bil všeč oz. vam je bil crap. Pizda, dve uri obsedet ob TV Slovenija 1 sredi tedna v prajm tajmu, da lahko potem v blog napišeš - pizda je film za en kurac, se mi zdi budalizem. Če ti je za kurac, kaj ga gledaš? Idi rajš babe pecat, s frendi na pivo ali si ga konkretno zdrkat. V končni fazi lahko še vedno prešaltaš na POP, kjer je še večja Kmetija. Zato se popolnoma strinjam z Vincijevim zadnjim, že cenzuriranim, stavkom.

  18. markopigac Says:

    Pa še nekaj bi dodal, Iztok, iskreno - je tvoj film boljši od Vampirja z Gorjancev? ;)

  19. filmoljub Says:

    @markopigac: Zadevo si speljal čisto na subjektivno in osebno raven, kar ni prav; in zdaj se že govori o nekih užaljenostih in pljuvanju in drkanju. Tisto s Ternovškom je bil res lapsus (še sam ne vem, od kod), osebno me narečja niso motila (saj zaradi obupnega zvoka večkrat sploh ni bilo slišati, kaj kdo govori), film pa sem si absolutno pogledal do konca - ker si drugače nikakor ne bi pridrževal pravice kritizirati nečesa, česar nisem videl (v celoti). Še enkrat: ne gre za osebni napad, ampak za argumentiran vtis o filmskem izdelku, ki je žal zelo podpovprečen za takega režiserja, kot je Vinci. Samo moje mnenje. Ah, pa še tole: protiargumenti á la “pa ti naredi boljše, če znaš” so med profesionalnimi cineastičnimi ustvarjalci res brezvezni in zgolj kažejo na majhnost duha. Brez zamere.

  20. T-h-o-r Says:

    res mi ni jasno, kako režiserji našim igralcem ne morete dopovedati, da film ni gledališče in da nihče v sloveniji ne govori tako, kot tisti, ki igrajo v gledališču

    in da je težko oblečen seksat?

  21. admin Says:

    Hvala Marko Crnkovič - moram priznat, da vsemu navkljub paše čestitka.

    markopigac - ne se kregat! Točno takšen, kot si, čudovito pašeš v svojo vlogo. Ljudje pozabljajo, da je tvoja vloga takšna, da te ne smejo marati - konec koncev si dobil Lenoro, ki je namenjena našemu junaku - potem pa se zgodi preobrat in ne marajo tebe.

    In čisto nazadnje - igralci so igrali tako, kot sem jih jaz vodil in kakor je meni všeč. In kakor se je meni zdelo, da ustreza likom, ki upodabljajo moj film. In sem (čeprav imam sam pripombe na svoj film) z igralskim delom izjemno zadovoljen.

  22. Podgur'c Says:

    Ne bi se rad spuščal v umetniško globino filma, ker za to nisem poklican. Me pa kot “domorodca” (namreč, sem rojen Šentjernejčan) moti ravno popačena raba tega čemur nekateri pravijo dolenjščina. V filmu tako slišimo najmanj tri verzije kvazi dolenjščine: Prvo je interpretiral igralec Joc kot govorec na pustni prireditvi. To je bilo še najbolj podobno grosupeljskemu dialektu. Torej, model Janez Janša. Drugo je govoril igralec, ki je upodobil Rodina. Tudi to ni bil neki šentjernejski dialekt, ampak bolj sleng novomeške mladine. Še najhujšo (po mojem mnenju) je interpretiral gostitelj v zidanici, ki je na momente sicer zadel melodijo, vendar že v naslednjem trenutku vse skupaj popačil v nekaj neobstoječega. Torej, če je bil film zmes večih žanrov (tudi dokumentarnega) bi se lahko ustvarjalci na tem polju bolj potrudili. Okolje in like za to zgodbo je pisatelj Mate Dolenjc potegnil konec 70′ let iz realnega sveta. Osebe kot so Jup, Lojze Koporec itd. so resnične in nekatere še vedno živeče. Tudi izrazi kot so: žur, kul, ful se v času spačkov in fičkov niso uporabljali. Ne vem, morda pa razmišlam povsem v napačno smer, ker ne vem kaj vse dovoljuje umetniška svoboda.

  23. admin Says:

    Hej Podgur’c - OK, prva pripomba na mestu, kar se jezika tiče. Igralec Zoran More je zares imenitno upodobil kmeta Bergholda in bil priden učenec dveh volunterskih “dialog coach-ev”, od katerih je eden rojen Šentjernejčan (piše se pa tako kot jaz), drugi pa je resnično Novomeščan s podgorskimi koreninami. Na tem mestu se tudi opravičujem vsem podgorcem, vendar bi v idealnih razmerah ta trening opravili pred snemanjem, tako pa smo na hitro improvizirali na setu. Kljub vsemu se mi zdi, da je bolje slaba podgorščina kot dobra primorščina. To veste vi, ki se iz Šentjerneja in okolice. Jup, s katerim sem se tudi pogovarjal, sploh ne govori dolenjsko, Koporec je bil Ljubljančan, kakor je meni znano. Prior je bil iz Zagorja, Alexander Šrot (filmski Krot) prav tako ni bil dolenjec. Kool se je uporabljal že v 70′ih, za ostale stvari je pa tako, kakor filmski Spartak (Kirk Douglas) nosi z briljantino pomazane lase nazaj - nekaj prinese tudi duh časa, v katerem živimo.

  24. Grom Says:

    @marko pigac: Lepo vas prosim, če si bomo postavljali hollywoodske filme za vzor, pa res lahko kar ukinemo AGRFT. Zanje je pa ja tipično, da so čisto nepristni in nekredibilni, kar zadeva jezik, včasih celo zgodovino ipd., če sploh ne omenjamo stereotipov o neameričanih. Če je npr. nek lik po rodu iz Armenije, najbrž ne bo govoril v armenščini, temveč v izmišljeni spakedranščini, poleg tega pa bo najbrž tudi butast in primitiven ipd. Zato se raje nehajmo izgovarjati v slogu “saj oni tudi tako delajo”. Če se njim ne ljubi poglabljati in preštudirati par stvari in v svojem talilnem loncu poiskati vsaj kakega pravega Armenca za svetovalca (če gre pač za lik tega porekla), se lahko vsaj naučimo, kako se ne dela.
    Naj pripomnem še to, da mene kot Ljubljančanko pa MOTI ljubljanščina, kjer je ni treba, sploh če se zadeva ne dogaja v Ljubljani. V Vampirju pa me je motila tudi uporaba angleščine (”god damn”)in izrazov, ki jih v sedemdesetih Slovenci skoraj zagotovo še nismo uporabljali, npr. “sori”, “model”, “žur”.

  25. Podgur'c Says:

    OK, admin, nisem se spotikal v igro, temveč v jezik. Kar se tiče igre, bi pohvalil g. Zorana Moreta, ki je dobro zadel mentaliteto povprečnega podgurskega pridelovalca Cvička. Upam si celo trditi, da je njegova igra s humornim blokom kar malo zaštrlela in zasenčila glavna igralca. Pozitivno me je presenetil tudi Jonas, ki je svoj lik dobro odigral, pa čeprav je fiktivni Jup zelo drugačen od realnega, katerega ga tudi osebno poznam. Res je, Jup ne govori šentjernejskega narečja (ga tudi v filmu ni), tudi Koporec ni bil Šentjernejčan, ampak je prišel v naše kraj na obisk in tu ostal do smrti. Vendar, če že kdo v filmu govori v nekem dialektu, naj bo to dialekt, ki obstaja. Kar se tiče cool, full itd., ne vem, mogoče se je kje v 70′ uporabljal, pri nas v Šentjerneju prav gotovo ne. Vprašaj Jupa: jup.androja@siol.net

  26. admin Says:

    Še vedno sem mnenja, da je pogovorni jezik živ in se stalno razvija - verjetno so tudi podgorci v 70′ govorili drugačno podgorščino, ko niso bili zasuti s toliko televizijskega programa, ki ta pogovorni jezik oblikuje. Ne da bi zagovarjal šlamparijo (ki smo si jo - prisežem - privoščili zaradi pomanjkanja časa) in obljubim, da se bom tudi okrog tega naslednjič bolj potrudil. Če ste spremljali blog že prej veste, skozi kakšno kalvarijo sem šel, da bi ta film posnel. Dejansko je bil ultimat: ali za toliko denarja, ali pa se ne posname. Sam Mate Dolenc mi je poslal čestitko, da je film zares dober. Drobnih nians podgorščine pa verjetno niti ne slišim - je pa zares lepa in spevna govorica.

  27. admin Says:

    admin sem pravzaprav jaz, Vinci - da ne bo pomote

  28. locx Says:

    Nisem še videl filma. Sem sicer velik fan vampirskih filmov in se mi zdi ideja nekaj povedati o nečem višjem preko vampirjev, ne prav posrečena. Vmapir je vampir in basta. Uspelo je edino Coppoli v Drakuli, pa še to zato ker je bil posnet po “ljubezenskem romanu”. To je bila edinstvena in neponovljiva zgodba, drugi vampirski filmi so se od tega distancirali. Je pa v teh filmih vedno malo erotike, nekje še preveč, kar potem spet izpade kot bedn pornič.
    Vinci drži se.

  29. mojcas Says:

    Itak je vse slabo, vsi so(smo) bili zanič in cela Slovenija se blazno spozna na snemanje filmov. Čudim se, da naša produkcija ni že v svetovnem vrhu, ko imamo pa toliko poznavalcev in strokovnjakov. Meni je film všeč, ker je malce drugačen. In če bi iskali napake, ki bi jih našli prav v vsakem filmu.
    Film definitivno ni za vsakega, ampak tudi knjiga po kateri je film posnet ni za vsakega.
    Film je drugačen od drugih in prav to mi je všeč. Sama namreč ne maram transparentnih filmov, ki človekovih možganov ne zaposlijo, o Vampirju pa bo mnogo ljudi še dolgo razmišljalo in razpravljalo…o tem sem prepričana.

  30. Podgur'c Says:

    Eno je konstruktivna kritika, drugo je cehovska “foušija”. Mi je všeč, da režiser prizna napake, ki so nastale iz objektivnih razlogov in to pri g. Vinčiju zelo cenim. To zmorejo samo veliki ljudje in veliki režiserji! Bojim pa se, da večji del kritike izhaja iz strani onih drugih.

  31. t-rex Says:

    Ne vem zakaj eni tukaj pišete da Luštek ni govoril po dolenjsko? Luštek je uporabljal enega izmed novomeških slengov, ki ga sicer jaz bolj slišim med kakimi hašišarji, ampak ni blema - po dolensko je blo! :D

  32. zana Says:

    hm… Dolenčev roman govori o prostoru brez začetka in konca, brez štetja časa; govori o tem, kako površno in brezpredmetno lahko nekdo upravlja z našimi naštudiranimi življenji. Nekdo, ki je nihče, nekdo, ki ne zna drugega kot žret živce ali recimo po Dolenčevo, ”piti kri”. Je zapita kritika sistema, ki je še bolj beden od zapitosti, pa vendar kraljuje. Ni pomembno spodaj ali zgoraj, levo, desno, ven iz dimenzije; važno je, da ni v povprečni sredini in je stabilen v polih ekstrema. Vladanja. Prostor, ki nima narečja in v bistvu ne pozna lokacije. Na Pohorju, Gorjacnih,… kjerkoli. Zob oblasti te doseže.
    Torej je film popolna metafora svojega sporočila. Zato je Mate Vinciju upravičeno čestital.

    Ta film ima pomankljivosti, vsekakor. Ena od njih sigurno ni zadostitev Šentjernejčanom. Film namreč ni posvečen njim. Mate Dolenc je pač v nekem obdobju življenja lazil tam okrog. Saj upor proti tistemu, ki te omejuje, ne pozna prostora in jezika. To je nekaj kot Irwinova NSK država.
    Pri ustvarjalcu filma na slovenskem, torej tistemu ustvarjalcu, ki nima veliko možnosti, mi je pomembno to, da ima postavljeno nit manipulacije, recept, ki mu, četudi hektično, sledi. In ta nit tu obstaja. Res, da ni konvencionalna, ampak, zakaj bi bila? vsakdo nima večdimenzionalne predstave in tega ne vidi, tega pa ljudem ne moremo zameriti. Neumnost je pač neumnost; in to prav vsak dan toleriramo. Tako kot oblast.

    In ravno Iztokova bulimična uvodna recenzija na njegovem blogu v meni zbuja upanje, da je film ”tur” tega časa, nekaj, kar ne prenesemo, nekaj, kar nas presega in nujno takoj izbruhamo. Nekaj, kar bo v bodoče prepoznano kot super.

    Ob tako strogih kritikah, lahko obstaja samo še opozit; in v tem primeru obstaja.
    ps. novinarka rtv je zapisala: saj, a je kdo pričakoval od Vincija, da nas bo pustil ravnodušne? Ne. Prižgala so se čustva.
    (npr. ne maram punc, ki nosijo črn štumf med fukom, rad bi, da se bejba pri fuku obnaša kot jenna j., zopet ste spregledali našo dolenjsko, ne vidim zgodbe,…) to so samo kompleksi malega človeka…:))) pa nič slabega od mene. res ne. bog ne daj. Kar Vampir naj vas poje do konca:)) Pa Vampir je metafora, negativni kritiki, ki se obešate na njega, saj veste to, a ne?

  33. Si. R. Says:

    Ma te heci okoli dialekta so še najmanj moteči … Mal je preveč “gaddemov” in podobnih tujk, ampak to je na projekciji recimo v Veliki Britaniji ali Sundancu lahko samo v korist :-)

    Bolj moteča je montaža, ki je res ‘nervozna u tri krasne in tjavendan’, ampak ne ‘avtorsko nervozna’, pač pa ‘kr neki nervozna’, iz kadra v kader se dogaja na določenih mestih tako, kot da vmes manjka ene par minut, da sem vmes že začel gledati po mizi, da bi videl, katere gobice sem pomotoma zaužil, da mi tako možgani bliskajo tjavendan.

    Pa ne, nimam AGRFT-ja in se me lahko označi za enga, ki nima pojma o pojmu in je moje mnenje itak irelevantno (kar tudi je, si pač bustam ego).

    Okej, zdaj pa spizdim, preden se prelevim v “filmskog kritičara” … Vinci, če je, ulet jutri na Bložič, blogerski žur v kavarni Slovenskega etnografskega muzeja …

    Sayonara-

  34. admin Says:

    Eh, montaža. A je kdo gledal Velikega Lebowskega? Ali pa Performance Donalda Cammela in Nicolas Roega? Zdaj si dregnil v srčico - montaža je moja ljubezen. Snemam samo zato, da bi lahko montiral. Vse v redu - pljuvajte po vsem, samo montažo mi pustite pri miru.

  35. Si. R. Says:

    Eh, noben noče pljuvat in Veliki Lebowski je moja filmska ljubav.

  36. Podgur'c Says:

    T-Rex,

    se strinjam, Luštek je govoril sleng novomeških hašišarjev. Toda zgodba se je dogajala v Šentjerneju, ki ima povsem svoje narečje (mimogrede: med novomeškim in šentjernejskim dialektom je svetlobno leto razlike in samo 18 km razdalje. Če že nihče, bi moral vsaj kmet Berghold govoriti šentjernejsko.

  37. Iztok Gartner Says:

    Marko, To je on ni moj film, marveč film Danijela Spasojevića, kjer jaz samo igram.
    In ja, ko boš utegnil, si film le poglej, da boš videl kako se igra :)

  38. Iztok Gartner Says:

    Vinci, zakaj pa si odstranil tisti stavek o drkanju? :)

    Mi je pa zanimivo, da sem očitno edini, ki mu je bil zelo všeč tvoj Poker.

    Vampir mi ni bil niti malo, če pa obstaja še kaka daljša verzija, pa bi jo zelo rad pogledal.

    Tvoja režija je še najmanj sporna, problem je vse ostalo.

  39. Podgur'c Says:

    ful beden je bi te se

  40. markopigac Says:

    Iztok, ne bom te komentiral, ker sva znanca :) Povej mi samo, ce se vedno mislis, da je Vampir z Gorjancev najslabsi slovenski film ever? Pa primerjaj ga samo s “tvojim”.

  41. vens Says:

    Vinci, film je glede na knjigo v redu. Efekti so sicer precej pod ravnijo, zato pa so toliko bolj pohvalne cameo vloge. Mate Dolenc v vlogi knjiznicarja je zadetek v polno, pa ceprav se mu ze na kilometer vidi, da nima pojma, kaj dela pred kamero. Tudi montaza je super, sploh za tak zanrski izdelek. Seveda se cuti, da je bilo nekaj stvari narejeno na hitro, ampak,hej - kateri slovenski reziser pa sploh ima casa in denarja na pretek?

    Skratka - kot ljubitelja knjige me je prepricala igra, scena in koherentnost podajanja zgodbe, tako, da sem v celoti kar presenecen. Pa se na mnogo ekranizacij slovenskih sodobnih romanov!

  42. n3yc Says:

    lep pozdrav vsem.
    Mene je film navdušil. Čestitke celotni ekipi, ki je nardila tale film po svojih maksimalnih močeh. Bravo..

  43. Iztok Gartner Says:

    Marko, bil sem tako zelo razočaran, ker sem pričakoval res veliko, da sem dobil občutek, da gledam najslabši film na svetu.
    Itak da ni najslabši, a razočaranje je tako hudo, da mu druge etikete nisem mogel pripeti.

  44. Vanja Says:

    Jaz filma zaradi slabe igre in bednih, umetnih dialogov sploh nisme mogla dolgo gledati. In zdaj smo kar naenkrat Slovenci krtivi, če nam film ni všeč. Negledljivo-je moja ocena ampak who the fuck am I?

  45. markopigac Says:

    Vidis ;) Pa naj mi se kdo rece, da jaz ne znam pridobit pravega odgovora.

  46. admin Says:

    Vanja,
    niso krivi vsi Slovenci - bog ne daj. Krivi so samo frustrirani, neizobraženi, nerazgledani in farizejski Slovenci. Pravijo, da je bolj škodljiv tisti, ki je prebral samo eno knjigo, kot tisti, ki ni prebral nobene - ker se prvemu zdi, da vse ve. Sicer pa je res: who… in tako dalje…

  47. Iztok Gartner Says:

    Marko, sodeč po tem, da mi ne dvigneš več telefona, si jezen name :)

  48. markopigac Says:

    Iztok, lahko zdaj poklices. vmes sem se zastrupo s hrano, pa ga nisem dvigoval nobenem.

  49. Andraz Says:

    no, to da nek iztok da oceno, da je najslabsi film vseh casov, je popolnoma nepomembno in brezvezno. Statement, ki gravitira proti nuli, kot avtor statementa sam, se mi zdi. Ceprav, tudi sam si bom privoscil neke subjektivne ocene:

    Tudi jaz gojim vso spostovanje do slovenskih filmskih ustvarjalcev, sploh zato, ker vem, na kaksni minimalki so se izobrazevali in ker vem, da v sloveniji tezko koga vprasas, lej, kako se pa to in to naredi. In ker vem, da vaja dela mojstra, vadijo pa manj pogosto kot, hmm, rojevajo.. Ne glede na to obstajajo neke osnove cinematographya, ki bi jih vseeno morali upostevat, Stvar je abeceda. Pa ne sam master, plan, kontraplan. In to, da se te osnove ne uposteva, ni problem budgeta, ni problem naturščkov, ni problem scenarija, ampak problem tega, da ocitno ljudje teh osnov niso prebrali ali kaj… tezko to dojemam, res.

    Ce pozabimo cheesy CG (se vedno najboljsi dosedaj viden v slovenskem filmu), zanic zvok (se en povsem klasicni problem slovenskega filma) in povprecno igro, se pa vseeno moramo vprasat, zakaj film tolikokrat faila pri continuityu. To je za moje pojme neodpustljivo.

    Scenarij je povsem drug problem, v osnovi bistveno bolj kompleksen kot nek continuity (ce je le-ta brez presežkov) in speglana predprodukcija in post. Jasno, da je nesprejemljivo, da folk brez branja romana filma preprosto ne dojame… Ampak ok, tukaj bi se naceloma veliko resilo z vecjim budgetom in vec ljudmi na samem scenariju. Ceprav, tukaj smo slovenci naceloma se vecji poraz kot pri ostali abecedi. Ampak vseeno, scenarij bi moral biti speglan do mere, da bi bil vsaj osnovno razumljiv. In osnove tukaj manjkajo.

    V koncni fazi se moramo vprasat, kaj narest, da bo boljse. Mislim, da je resitev samo ena: cim vec delat in cim vec vadit. Vse ostalo je blef. No, pa pri vadbi najprej dojet osnove in potem iskat dodano vrednost v CG, kompleksni zgodbi in bognedaj v nekem ZF zanru. Vsaj v sloveniji ne. Ce ne drugega, se ne da sestavit neke obrtnisko vrhunske ekipe na vseh nivojih.

    Se spomnim s faksa, ko smo analizirali primere pravil cinematografije. In eden boljsih je film Story of us (rob reiner, ja vem), sploh s stalisca enostavnosti tematike, enostavnosti produkcije in enostavnosti continutya. Vendar je vse speglano, vrhunsko, in dialogi so taki, da ustvarjajo ritem, ki je fantasticen. Film je sicer vseeno daleč od enostavnosti, ampak vseeno dela kompleksnost iz osnovnih pravil in osnovnih filmskih odnosov. Mislim, da je potrebno iti na zacetek in delat in delat.

    Vseeno smo lahko srecni, da nova generacija filmskih ustvarjalcev dokazuje presenetljive sposobnosti, ki so tudi rezultat nekega samouštva, kar pri digital native ljudeh ne bi smelo biti več izjema. Res, danes vsak lahko dela film in nekateri to jemljejo zelo resno. Hvala bogu. Ravno danes sem videl novi film studenta 3. letnika agrft, ki je naravnost odličen. S slabim CG sicer in enim ritemskim felerjem, ampak drgac perfect. Torej, vaja dela mojstra.

    g. Anzlovar, odrasel sem z vaso Babico, se vedno imam CD v avtu z vaso glasbo in sem v resnici vaš fen. Mislim, da se morate cimprej lotiti novega filma. Bom prvi v vrsti za ogled! Z vsem spostovanjem.

  50. ž-š Says:

    Zabavno.
    Ko berem zgornje komentarje (kar nekaj sem jih sicer spustila, ker se mi je vsa stvar začela zdeti butasta), dobim občutek, da ste vsi pričakovali čudež. Slovenija ni Hollywood in naši filmi (na srečo) nikoli ne bodo taki. Če ste iskali lahkotno vampirsko zgodbo, za katero je potrebno malo ali nič razmišljanja, ste z ogledom filma zgrešili. Priporočam ameriško serijo True Blood (veliko vampirjev, krvi in bore malo zgodbe).
    Sicer pa se mi zdi film v veliko pogledih presežek in nasploh velik odstop od povprečne revščine, ki nam jo dnevno ponujajo na televiziji.
    Čestitke!

  51. Pero Says:

    Andrej…. Zakaj maš občutek da v Sloveniji ne morš sestavit kakovostne ekipe?

  52. admin Says:

    Še enkrat o budgetu:
    na žalost je pri filmu pač proračun glavni dramaturg umetniškega izraza.Seveda je spet ta izraz odvisen od ustvarjalca in od teme, ki si jo izbere. Mi smo štartali pripravo filma s 3x več denarja, kot smo ga nato dejansko dobili. Iz snemalne knjige je letelo preko 30 sekvenc (nekaj razpoloženjskih in nekaj razlagalnih) - nato so mi dneve snemanja zreducirali z že tako premalo 28 dni na 24 dni. Povprečno smo snemali preko 35 kadrov na dan (nek še sprejemljiv normativ bi bil 10 kadrov, kar bi pomenilo 1 kader na uro) in to za seboj potegne dobršno mero površnosti, kompromisov in odstopanj od režijskega načrta. Tudi z najbolj pridno ekipo se ne da postaviti npr vožnjekamere prej kot v 20 min. Če to za seboj potegne malo bolj kompliciran gib kamere in snemanje na odprti blendi, kjer je globinska ostrina na cca 3 centimetrih, se tak postopek lahko spremeni v nočno moro. In če se moraš kot režiser odpovedati pravzaprav besednemu zakladu zato, da bi povedal zgodbo, se počutiš tako kot, da bi pisatelju rekli: “Lahko uporabiš le 1000 besed z vezniki vred, imaš omejen čas - mi pa od tebe pričakujemo vrhunski roman, ki bo korakal vštric z deli svetovnih avtorjev.” In na žalost pri režiji “besede” stanejo.

  53. Samir Says:

    Berem tele komentarje, je bilo treba pridet do dvainpetdesetega, da me zrajca, da napišem svoje še jaz. Pri dotičnem filmu in predvsem pri Vinčiju obstaja ena poglavitna lastnost - iluzornost. Da obstaja pravo prijatejstvo, prava ljubezen, da se da s kolektivnim trudom in predanostjo dosežeš vse… Začetna ideja je genialna. Vinčijeva in ideja filma. Ampak potem pride realnost. Budgeti in nekvalificirani blogerji pa ekipe takšne, kot pa so, pa postprodukcija, takšna, kakršna pač je. In prosjačenje in prilagajanje… Jebi ga. Evo, čist iskreno, film v smislu celote je ne štima. Film nasploh pač ni ena stvar, ki jo lahko narediš sam, razen če stojiš na cesti in snemaš mimoidoče. Vedno kot režiser položiš svojega filmskega otročka v desetine nekih rok - ta živega otročka nikoli ne bi položil v roke ljudem, ki jim ne zaupaš, pri slovenskem filmu pač moraš. In zato, Vinci. če je dobro opravljeno tvoje delo, to na žalost še nič ne pomeni. bi pač moral bit slikar ali pa fotograf, da bi lahko požel vso slavo. Čeprav je bilo. Zato se mi zdi, da bi tole grajajoče-opravičujočo-razlagajočo-kregajočo temo lahko počasi zaključili. a, ja, dežana na pa tudi jaz ne razumem.

  54. Vladowski Says:

    Tisti bralec misli in zvok, kot, ko z gumbom preletiš kratki val na radijskem sprejemniku, obup!

    Kar pa ni pokvarilo splošnega vtisa. Kamera, kar se tiče SLO filma, se mi je zdela ena boljših. Nad filmom sem bil skoraj navdušen, zaradi blogerjev me malo mineva. Kaj češ, čredni nagon. Še enkrat - meni je bil zelo všeč.

  55. admin Says:

    Vsem vesel božič…

  56. Tamara Says:

    Vinci in ostala klapa; čestitke vsem skupaj, narejena je prelomnica v slovenskem filmskem prostoru. Je precej drugačen od preostalih Vincijevih filmov; pa kaj? Kje piše, da mora biti vse po regelcih; in zakaj; tistih 6 loput je potebno tudi kdaj dvigniti!

    Vsem lepe praznike, ne samo sedaj temveč vsak dan!

  57. iztok gartner Says:

    Da malo popravim vtis:

    http://iztokgartner.blog.siol.net/2008/12/26/recenzija-poker/

  58. Si. R. Says:

    Včeraj sem pozorno gledal še enkrat in razmišljal, ali sem naredil kakšno krivico. Sem jo.

    Zmontirano je super, a res je - pravzaprav me moti tekoča zgodba, to, da je film preveč natrpan in zato ni toka intenzivnosti, ni vmesnega sproščanja, da je začetek ‘fuk v prvo pa gas do daske’. V bistvu - problem scenarija. No, pa saj je Vinči že vse sam povedal.

    Kot sem rekel - hočem remake z normalnim budžetom :-) LAhko tudi iz Hollywooda :)

  59. Kryxy Says:

    Nekje sem že napisal naslednje: Anžlovar, go home. Hej, jaz nimam nobene formalne filmske izobrazbe, (šolam se v kinu in ob filmu) a sem prišel do naslednje ugotovitve: dokler se bo keš talal kvazi-režiserjem tipa Anžlovar in Weiss, smo Slovenci v globokem filmskem kurcu.

  60. admin Says:

    Zabiti Kyrxy,
    Slovenci ste že v globokem kurcu - predvsem zato, ker so naši “glasnogovorniki” uličarji in enajstošolarji, kot si ti. Očitno je, da nimaš nobene izobrazbe in ob akcijskih filmih težko razumeš karkoli drugega kot streljanje in “I’ll be back”.
    Niti nekonsistentne kritike ala Gartner, kjer napiše: vse je v kurcu, samo mogoče so pa nekateri igralci OK, in mogoče je pa kakšna scena vseeno OK - me ne ganejo. Prisa ne jemljem niti resno, ker vleče analogije z vampirskimi filmi in je zelo očitno, da svoje komplekse in anonimnost zdravi z napadi. Če pomaga terapeutsko sem seveda na voljo.
    Je pa seveda patološko, da zadnja anonimna smet, ki si ne upa podpisat se, zastopa Slovenijo in pametuje kaj je pravo in kaj je “kvazi”. Govedo mediokritetno, ki je na tem svetu samo kot preskok generacije z upanjem, da se bo nekje v prihodnosti iz te zagovedne veje rodil vsaj izjemen pobiralec kart v kinu.
    Vsem omenjenim priporočam v branje Zofijin svet - če že ne bodo prišli daleč v knjigi, da se vsaj zamislijo ob Sokratu. Vsi. tako prekleto pametni bi lahko zapopadli idejo, da šele z večjo količino vedenja pride strah o nepomembnosti vedenja, ki ga posedujemo.
    In prijetno vedenje v prihodnosti…

  61. Kryxy Says:

    Namesto da se pokriješ z ušesi in malo premisliš o tem, zakaj je masa ljudi popljuvala tvoj mediokritetni izdelek, se oglašaš v na svoj tipičen način in brcaš levo in desno. “I’ll be back” je bolj v tvojem stilu, ker ti si tisti Highlander, ki tepe kulturne ministre, igralce in ostale nižje vrste. Moja sveta trojica je Ridley Scott - Tony Scott - Wayne Cramer, akcijskim filmom pa, kot jih pojmuješ ti, dodelim na IMDB podobno oceno kot tvojemu zmazku. Za kaj gre tukaj? Gre za to, da na primer Ridley, kot to on sam pojasnjuje, posname cel film, torej vsako sceno posebej, najprej v glavi, natančno taka mora bit tudi na storyboardu, šele potem se gre snemat. Če ni po njegovem, napizdeva vse po spisku, dokler stvar ne klapa. Kaj pa ti? Ti sam priznavaš, da si en dan pred predvajanjem videl specialne efekte! Gospod režiser se torej distancira od enega dela svojega filma. Ej, folk, to nisem jaz, nevemkdo mi je podtaknil efekte! Pa tud nevemkdo mi je snemal zvok, ker se Inti/Boris dialog nič ne sliši!
    Imaš pa srečo, ker se ti je ena želja že uresničila: izjemen pobiralec kart se je že rodil, to si namreč ti. S svojo bahatostjo, nasilništvom, oralnim in dejanskim, si bouncer par excellence, ker bo v tej prihajoči krizi zmerom več tistih, ki se bodo hoteli do dvorane prešvercat. In takrat stopi na sceno tvoj levi aperkat, ki mu ni para v režiserskem svetu.

  62. admin Says:

    Še vedno se nisi podpisal - kot pa vidim, črpaš svojo splošno izobrazbo iz Novic in Lady. Preberi si snemalno knjigo (ki sem jo javno objavil na netu) in jo primerjaj s filmom. Vprašaj se, zakaj preko 300 kdrov napisanih v snemalni ni v filmu. Preberi si, kako so opisani specialni efekti (do potankosti). Preberi si, kako so opisane tranzicijue, montaža in eksplikacije. Preberi si kako sem najprej “napisal” film in kaj je od njega ostalo. Preberi si, kako je opisana zvočna slika - kaj sem hotel z glasbo in se vprašaj zakaj. Imam sicer idejo, zakaj je tako - zaradi zabitih in neukih posploševalcev, ki jim nekako uspe vplivati na javno mnenje še bolj neukih.
    Če že govoriva o Ridleyu - z vsemi štirimi se je upiral off tekstu v filmu Blade Runner, ki so ga producenti vtaknili v film, da bi ga nevedneži kot si ti sploh lahko razumeli.
    In ko ti zmanjka argumentov opletaš s polresnicami - gabi se mi sodrga tvoje vrste. In prepričan sem, da si tudi sam nisi všeč.

  63. Vasija Says:

    film sem si ogledal na TV - malo sem se čudil kako to da je prvo na TV, ko ga še ni bilo nikjer zasledit, da je v kinu…
    kakorkoli - hitro sem zaštekal zakaj je na TV - ker pač ni bedaka, ki bi plačal karto za to sranje - in če bi jo že, bi želel svoj denar nazaj - ker WTF?!
    to da film nima nobene zgodbe ni niti tok bed kot une bedne animacije, ki bi mogoče gledalca pridegnile, če bi jih uporabli v 80tih na računalniku iz poletje v školjki…
    Film je fiasko, čista katastrofa in res ŠKODA FILMSKEGA TRAKU - kaj šele gledat to BOLEČINO!
    pomoje bi film boljš naredila celo skupina osnovnošolcev iz filmskega krožka… še posebi glede na tehnologijo, ki jo imamojo na razpolago že čisti amaterji dan danes…

    tko da - VAMPIR IZ GORJANCEV JE EDEN NAJSLABŠIH FILMOV, KI SEM JIH GLEDAL ZADNJIH NEKAJ LET!

  64. Kryxy Says:

    “Če že govoriva o Ridleyu - z vsemi štirimi se je upiral off tekstu v filmu Blade Runner, ki so ga producenti vtaknili v film, da bi ga nevedneži kot si ti sploh lahko razumeli.”
    Vtaknil ga je sam, potem ko ga je impresioniral off v Apokalipsi zdaj. Pozneje pa je naredil director’s cut, medtem ko si ti zadovoljen s “polovico tistih, ki so ostali do konca”. Patetično.

  65. admin Says:

    Zdaj si ga pa zares pihnil in dokazal kakšen puhloglavec si. Zakaj bi šel režiser delat directors cut, če je bil zadovoljen s prvim - producentskim?

  66. Kryxy Says:

    Heh, pihnil si ga ti in dokazal kakšen manipulator si. Ti zelo dobro veš, da se raznorazni cuti ne delajo zaradi tega, ker režiserju ne bi bilo kaj všeč. Razlogov je veliko, od dolžine, preko želje za eksperimentom in tako naprej. Kusturicin originalni Underground traja 320 minut, in kdo bi seveda to zdržal. Blade Runner ima sedem različnih cutov, ampak najbolj zanimiv zate je lahko Final Cut. V le-tem so med drugim naredili “enhanced audio”. Te to ne spominja na en drug film, ki bi obupno rabil isto vrsto obdelave?

  67. davids5a Says:

    Hej!

    Avtorja tega bloga prosim, da me kontaktira na naslov davids5a@gmail.com. Imam nekaj vprašanj v zvezi s samo produkcijo.

    Lep pozdrav
    David

  68. Andraz Says:

    Kaj ce bi iz Kustoriceve genialnosti in Ridleyevih klasik spustili debato na nekaj, kar je dosegljivo? Recimo kaksen 6.5-7.5 IMDB film? Broken flowers? Al pa kaksen diplomski film kaksne Academy of art al pa konec koncev kaksne manj posh šole?

    Film je, ceprav to premalo ljudi dojema, najzahtevnejsa forma umetnosti, zahtevnejsa od arhitekture, zahtevnejsa… In zahtevnost tukaj pomeni preprosto popolno obrtnisko znanje, popolni vlozek energije, ogromno uporabne prakse, vse mora delovati. In take ekipe v sloveniji ni ravno realno sestaviti, sploh ne za kaksen bolj kompliciran scenarij. Je pa res, da reziser pobere hvale in graje.

    V bistvu hocem povedat, da veliko zolca pri tem filmu pade na production designerje, montazerje, sound tehnike, cinematographerje, VFX vodje projektov…. ogromno stvari v filmu pa deluje odlicno. A premalo.

  69. admin Says:

    Kryxy, zabit si, da boli glava. Seveda je imel tudi Vampir par različnih cutov, kakor si lahko prebral na tej strani. Vendar cut, ki gre v ditribucijo stane par miljonov $ (govorim seveda o Blade Runnerju). In to ni neka stvar, ki bi jo nekdo delal iz exsperimenta. Nima smisla s tabo razpravljat, ker je to gostilniška debata in žali mojo akademskopst.

  70. Kryxy Says:

    Atributi, ki si mi jih dodelil v svojih blogovskih prispevkih, govorijo zadosti o tvoji akademskosti.
    Šele zdaj pa sem opazil tole zadevo: ti si sam montiral. Pa ti si unikum: sam si sjebal svoj pogojno gledljiv film. Zategadelj si definitivno zaslužiš častno mesto v Aleji Slovenceljskih Filmskih Velikanov. In izobražuj se naprej. Če ti je Hollywood predrag, pojdi v Zagreb k Mataniću ali še bolje v Beograd k Dragojeviću, ki je prav tako napihnjen kot ti, samo dela pa ne začetniških napak.

    Andraž, strinjam se glede Kusturice in Ridleya, ampak Anžlovar pa je daleč od tega, da bi bil slovenski Jarmusch. Tvojo IMDB sedemko bi jaz prepolovil. Tale film se je nevarno približal enemu drugemu vampirskemu izdelku, Way of the Vampire (2005), klasični grozljivki, ki pa je bila ekstremna v svoji debilnosti. Tukaj so bile še bolj poudarjene napake, kot so neslišnost, nekonsistentna režija, popolnoma nejasne montažne “domislice”, neprepričljivi igralci itn.

  71. admin Says:

    Ti si res idiot Kryxy - pišeš, kot da si nisi prebral zapisa, katerega komentiraš.

  72. locx Says:

    Kryxy, ne teži!
    Pa ti posnem film, če si že tolk pameten. Saj ne gre za to kako je kaj montirano, izrezano…, če je film dober je dober, basta.
    Ne žalit umetnikov, ki imajo pač svojo idejo, ki pa mogoče ni obče sprejeta.

  73. Kryxy Says:

    Dobro ne bom več težil. Film sem že posnel, se pravi, da obstaja možnost, da sem pameten. Zrezal sem ga za en kurc, ampak če je dober, je dober.

  74. Nina Says:

    kot je že nekdo napisal: škoda filmskega traku!

  75. admin Says:

    Nina,
    saj veš, kaj je to “bukake” - kajne?

  76. jure zitnik Says:

    rad bi samo povedal, da se ze od premiere kvalitetno zabavam z rednim branjem teh komentarjev. pravzaprav mi je ze kar preslo v navado, da dnevno preverim, ce je kdo napisal kaj novega.

    se posebej me zabava to, da sam reziser filma redno odgovarja na (vcasih bolj, vcasih manj kompetentne) komentarje. tehnologija, internet!

    samo to. uglavnem, hvala za zabavo, veselim se prihajajocih komentarjev!

  77. dr.gonzo Says:

    off topic…vinci,kaksno je tvoje mnenje o reziji filma ex drummer oz. temu filmu nasploh?

  78. Katjuška Says:

    Dragi Anžlovar!
    Veseli me, da ima vsaj en režiser v Sloveniji velike ambicije. V mojem srcu si zapisan kot velik režiser.
    Kar se pa tiče Vampirjev, mi pa kot gledalcu par stvari ni blo povezanih, ali pa jasno predstavljenih. Mogoče si ciljal na bolj poduhovljeno in pesniško publiko. Ali pa vsaj na tiste, ki so natančno prebrali knjigo. Res je, da sem mogla sred filma stran, pa sem se hitro vrnila. Knjige pa tudi žal nisem prebrala. Sam mislm da za film ni treba prej brat knjige, včasih lahko tud pokvari.
    Par momentov je bilo zelo posrečenih, zasedba je bla dobra in tud igra.
    Meni v filmu niso jasni ČASI. Ko se tipa postarata ju spet igrata ista igralca, pa pijeta tud isto kot prej. Da bi gledalec lažje verjel zgodbi bi bilo mogoče boljš vse dogajanje stlačit v isto časovno obdobje… In seks. Po tridesetih letih tip in bejba gresta in se pofukata k da gre sam za orgazem. Pa tud nejasen odnos bejbe z glavnim vampirjem- je bolj prepuščeno gledalčevi domišljiji, da ima on pač takšno Moč nad njo.. zelo skrivnostno. Najbolj me je pa zbegalo morje na konc. To je sicer moj sogledalec štekal, jaz pa ne. Vem da je za Mateta morje obsedenost, ampak kaj imajo z morjem Gorjanci? Ne se mi smejat, no…
    Sem idealistka in mislim da se čisto vse da jasno predstavt na platnu.
    Drugače pa čestitam, vseeno. Mislim da je narest film po Matetovi knjigi velik zalogaj, ker je tako subtilen, niha med spomini, sedanjostjo in fantazijami… Vsekakor si se bolje odrezal kot tisti, ki je režiral Morje v času mrka, kjer ves film gledamo par neprivlačnih starcev v gatah, ki ne počnejo nič.

  79. admin Says:

    Hojla,
    časi se predstavijo na takšen način, ker mi v duši ostajamo isti - telo gre pa k vragu. Načelno je tudi manj fotogenično, če “starci v gatah” fukajo, oziroma doživljajo v sebi isto strast, kot so jo doživljali v mladosti. Predvsem je smisel filma, da prava ljubezen in iskreno prijateljstvo ne zbledita, temveč se nam ohranita takšna, kot smo ju doživeli v času srečanja.
    Na koncu Cavazza govori o tem, kako so minili miljoni let in se je Panonsko morje vrnilo na svoje mesto.
    In res je, vse se da predstavit na platnu, sam mal več $ je treba met.

  80. Katjuška Says:

    Vinči!
    Zanima me, če rabiš kakšno asistenco. Mene bi zanimalo. Rada bi mela prste zraven.

Leave a Reply

levitra and sperm count online rx phentermine recreational use of xanax drugs used to treat bipolar disorder soma discount medicines for bipolar disorder discount xanax buying viagra prescription clomiphene effects levitra alcohol buy cialis canada medication levothyroxine phentermine florida antidepressant pill high levitra spray buy echinacea viagra soft tabs california levitra vardenafil hcl prescription flomax drug gabapentin allergies in cats buy zebeta asthma attack treatment female viagra uk zolpidem diazepam purchase online info soma viagra price buy rhinocort cialis day next rhinocort cheap depo provera and menopause buy viagra online ultram cheap online prilosec nexium express pharmacy services discount generic cialis rimonabant with no prescription xanax online overnight shipping anafranil pulmonary hypertension treatment viagra uk order vermox tablets celexa success drug valsartan ultram effects quit smoking drugs ovulation clomid imipramine side effects use clomid metronidazole dose viamax power discount best price lincocin gay viagra propecia generic cialis liquid natural remedies for allergies luvox ocd allopurinol dosage ambien 10 mg nizoral online coupon zyrtec tramadol money order anti depressant list phentermine 37.5mg tabs anxiety attacks buy ropinirole order uroxatral easy way to stop smoking xanax overnight shipping prescription phentermine phentermine pill online discount order viagra jelly chronic asthma treatment online ambien without a prescription how to increase sperm count penis enlargement pill product valium 5mg cleocin zyprexa levitra professional overnight delivery emsam manufacturer of revatio estradiol ativan treats anti depressant effexor viagra soft tablets propecia merck tramadol fast impotence therapy alprazolam xanax tramadol effects xanax online mexico asthma inhalers loratadine medicine buy progesterone generic ativan buy erythromycin without a prescription zyrtec and benadryl levitra viagra online no prescription soma phentermine 37.5mg overnight shipping cialis ambien discount prevacid 30mg sams club pharmacy ear infection amoxicillin pharmacy lipitor price of cialis treating high uric acid manufactures of viagra cialis levitra online hoodia effective levitra sales discount anxiety drugs benfotiamine viagra free samples phentermine 90 pills gerd natural cure male enhancement drugs celebrex discount what is zyrtec viagra viagra anti anxiety medications purchase online what is robaxin for yasmin side effects gabapentin side effects canadian pharmacy no prescription cytoxan side effects valium dosage order zanaflex cymbalta anxiety cialis free samples allergy tablets cefdinir antibiotic purchase nolvadex inderal klonopin xanax overdose does diflucan phenergan 25mg cialis reaction pill actos hoodia canada cialis 5 sex stamina anxiety and zoloft facts valium express pharmacy services hoodia slim buy ashwagandha drug alprazolam seizures lamictal viagra effects on women